Top menu

  • Kickass betingelser

Betingelser

Virksomhedens kaldenavn: KickAssPhone
Selskabsform: ApS
CVR-nummer: 25077210
Etableringsår: 2013
Adresse: Vejlebrovej 34B, 2650 Ishøj
Officiel Web-Adreese: www.kickassphone.dk

KickAssPhone er en online webbutik der har åbent 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet.

Bestilling:

Alle bestillinger skal foregå over webshoppen. Vi tager ikke imod bestillinger på e-mail eller via post.

Alle priser på websitet angives inklusive moms, told, alle afgifter mm.

Du kan som kunde ikke forvente at der medfølger dansk manual på alle vore varer, da vi primært sælger internationale brands (dog ikke begrænset til). I det omfang der forefindes brugsanvisning på dansk med sendes den.

Ved ordre, udsender kickassphone.dk altid automatisk en ordrebekræftelse og efterfølgende kvittering pr. mail til kundens mail (der er angivet ved købet).

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@kickassphone.dk.

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på KickAssPhone.dk skal du igennem 5 trin:

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger.
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde.
  4. Godkend vores forretningsbetingelser.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.

Betaling:

Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken KickAssPhone.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra KickAssPhone. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Vi tager imod følgende betalingsmidler:

  • Dankort
  • Visa Dankort
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro
  • JCB
  • American Express
  • Bank overførsel
  • PayPal
  • Mobile Pay

Der tages ikke kortgebyr på kickassphone.dk

Betaling med bankoverførsel: obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor

Levering:

KickAssPhone benytter Post Danmark. Leveringstiden er 1-3 dage (under normale omstændigheder og hvis Post Danmark ikke er ramt af forsinkelse af diverse årsager, som KickAssPhone i så fald ikke kan drages til ansvar for). Man skal være opmærksom på, at udvalgte varer kan have længere leveringstid på 3-5 hverdage. Leveringstiden kan altid læses under produktet på kickassphone.dk og ved bestilling.

Fragtpriser er følgende:
Alle køb til en værdi under 500 DKK. koster 29 DKK i fragtgebyr.
Alle køb til en værdi over 500 DKK. er der gratis fragt på.

Haste levering (KickAss Half Day Service):

KickAssPhone´s fleksible Half Day service, er et tilbud til dig der ønsker at modtage et af vores produkt/ produkter indenfor 12 timer alle ugens 7 dage.

Haste levering Betingelser:

KickAssPhone forsendelse bliver leveret af vores egne KickAss transport firma, for at yde en ekstra god service til vores kunder. Leveringstiden er under 12 timer, fra ordren er gennemført. Tilbuddet gælder alle ugens 7 dage.

Tilbuddet er forbeholdt pågældende postnumre:

1000 – 1499 København K, 1500 – 1799 København V, 1800 – 1999 Frederiksberg C, 2000 Frederiksberg, 2100 København Ø, 2200 København N, 2300 København S, 2400 København NV, 2450 København SV, 2500 Valby, 2600 Glostrup, 2605 Brøndby, 2610 Rødovre, 2620 Albertslund, 2625 Vallensbæk, 2630 Taastrup, 2633 Taastrup Nordsjællands Post center, 2635 Ishøj, 2640 Hedehusene, 2650 Hvidovre, 2660 Brøndby Strand, 2665 Vallensbæk Strand, 2670 Greve, 2680 Solrød Strand, 2690 Karlslunde, 2700 Brønshøj, 2720 Vanløse, 2730 Herlev, 2740 Skovlunde, 2750 Ballerup, 2760 Måløv, 2765 Smørum, 2770 Kastrup, 2791 Dragør, 2800 Kongens Lyngby, 2820 Gentofte, 2830 Virum, 2840 Holte, 2850 Nærum, 2860 Søborg, 2870 Dyssegård, 2880 Bagsværd, 2900 Hellerup, 2920 Charlottenlund, 2930 Klampenborg, 2942 Skodsborg, 2950 Vedbæk, 2960 Rungsted Kyst, 2970 Hørsholm, 2980 Kokkedal, 2990 Nivå, 3400 Hillerød, 3450 Allerød, 3460 Birkerød, 3500 Værløse, 3520 Farum, 3540 Lynge, 3550 Slangerup, 3600 Frederikssund, 3650 Ølstykke, 3660 Stenløse, 3670 Veksø Sjælland, 4000 Roskilde, 4030 Tune, 4040 Jyllinge, 4130 Viby Sjælland, 4140 Borup, 4320 Lejre, 4600 Køge, 4621 Gadstrup, 4622 Havdrup, 4623 Lille Skensved, 4632 Bjæverskov.

Pris:

Half Day Service ydelsen har en værdi på 79 DDK uanset destination på de overnævnte postnumre.

Ved særlig hensyn, opfordrer vi vores kunder til at knytte en kommentar til bestilling, under ”ordre bemærkninger” på checkout siden.

Såfremt der ikke træffes nogen hjemme eller på den oplyste adresse, ligges pakken i postkassen såfremt den kan være der. Hvis pakken ikke kan være der eller postkassen er beskadeligt eller der er en helt tredje grund, vil pakken blive taget tilbage til laget, hvis det er muligt, vil der blive lagt en besked. I så tilfælde bedes du kontakte info@kickassphone.dk med henblik på aftale om ny udkørsel.

Reklamationsret & Garanti:

KickAssPhone yder to års fuld reklamationsret (samt Garanti) i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert anvendelse, ringe vedligeholdelse, fysisk vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal altid meddeles KickAssPhone inden for en rimelig tidshorisont, efter at fejlen eller manglen er blevet konstateret eller burde være opdaget.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Varen skal sendes tilbage til os i forsvarlig tilstand, som pakke/fragt med Post Danmark (så pakken kan spores ved evt. bortkommelse under transport).
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal du sende varen retur til:

KickAssPhone ApS
Vejlebrovej 34B
2635 Ishøj

Vedlæg en kopi af kvitteringen og forklar tydeligt (skrevet på kvitteringens kopi eller separat papir) hvad problemet/fejlen er med varen.

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på kickassphone.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved at du, som kunde kontakter os på mail: info@kickassphone.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, angive dit fulde navn, adresse, hvilke vare du ønsker at benytte fortrydelsesretten.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, du skal samtidig give os tydelig meddelelse om din fortrydelses af købet.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af
varen.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Ved returnering anbefales du at bruge Post Danmark – ikke alternative pakke distributører. Da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten (f.eks. på kopien af kvitteringen) og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Vi anbefaler at du sender varen retur som forsigtig pakke med Post Danmark. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.

Adressen for tilbagelevering af vare:

KickAssPhone ApS
Vejlebrovej 34B
2635 Ishøj

Børn og unge under 18 år:

Du skal være fyldt 18 år for at handle på KickAssPhone.dk

Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på kickassphone.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
(indsæt hvad der indsamles af oplysninger)
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos KickAssPhone ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og salg/support personalet for KickAssPhone ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig, samt dataansvarlige nuvoPoint ApS.

Den dataansvarlige på kickassphone.dk er nuvoPoint ApS.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til kickassphone.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

OBS! Kickassphone.dk (og hermed Kickassphone ApS) har aftale med Trustpilot.dk (Trustpilot A/S) og hermed oplyses det at oplysninger vedr. kundens ordrebekræftelse, herunder navn, adresse,  email-adresse gives videre til tredjemand i dette tilfælde Trustpilot.dk vedr. kunders ordre/køb. Dette sker for at Trustpilot.dk kan sende en mail til kunde om muligheden for at anmelde kickassphone.dk

Som registreret hos KickAssPhone ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til KickAssPhone ApS via e-mail (info@kickassphone.dk).

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Salg/Support. Det gøres ved at skrive en email til info@kickassphone.dk. En medarbejder vil efterfølgende tage kontakt til dig, for at kunne finde en løsning.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Forbrugerklagenævnet 
Carl
Jacobsens vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
email: kfst@kfst.dk
Telefon: 41715000
(Hverdage 9-16)

Bankinformation:

Bank: Jyske Bank
Reg nr.: 5062
Konto nr.: 0001143499
IBAN-nummer: DK1450620001143499
BIC-kode/SWIFT-adresse: JYBADKKK

Standardfortrydelsesformular:

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
KickAssPhone ApS
Vejlebrovej 34B
2635 Ishøj
Email: info@kickassphone.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende:

Varer:
Bestilt den:
Modtaget den:
Navn:
Adresse:
Underskrift: